MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİ

Güvenilir...
Kesintisiz...
Müşteri Odaklı...
Esnek Servis Çözümleri...

%100 Müşteri Memnuniyeti



Müşteri ihtiyaçlarının karşılanması
İnform, %100 müşteri memnuniyeti sağlamak için ürünlerinin servis hizmetini yakından takip etmektedir. Müşterilerinden gelen geri bildirimleri özenle inceleyerek, hizmetinde farklılık oluşturmak adına çalışmalarını sürdürmektedir. İnform’ un deneyimli ve dinamik servis kadrosu, 7/24 saat yerinde servis hizmeti vermektedir.

İnform Elektronik, geniş ve kaliteli ürün yelpazesini hizmet kalitesi ile birleştirerek müşteri memnuniyetini sürekli arttırmaktadır.

Hızlı Servis ile müşteri değerinin arttırılması
İnform Elektronik, montaj, devreye alma, satış sonrası yerinde servis ve bakım konularında en geniş servis ağına sahip olan firma olarak hem yurt içi hem de yurtdışında faaliyetlerini sürdürmektedir.

Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi sayesinde, siz değerli müşterilerine en kısa sürede, uzun soluklu çözümler sunmaktadır.

Eğitimli ve sertifikalı çalışanlarımız ile verilen hizmet kalitesi
Sistemlerimiz hakkında iyi derecede eğitime ve bilgiye sahip olan profesyonel servis mühendislerimiz sayesinde, müşteri memnuniyeti ve kısa sürede sorunların çözümü önemli ve önceliklidir.

Kısa cevap ve çözüm süresi
Çağrı merkezimiz(hot-line), 7/24 saat gelen çağrıları karşılamakta ve ilk problem analizini yaparak, çözüm üretebilmekte, yerinde servis ile müşteri ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Kritik yükleri besleyen UPS sistemleri network üzerinden izlenmekte, olağandışı bir durumda alarmlar SMS/e-mail gönderilebilmekte ve sistemler uzaktan kontrol edilebilmektedir.

Kısa sürede yedek parça ve değişik markalarda akü tedariği
Ürünlerimize özgü yedek parçalar, sarf malzemeler herhangi bir acil durumda SLA (Service Level Agreement)’ lar çerçevesinde, anında kullanılmak üzere stoklarımızda tutulmaktadır. Aynı zamanda çeşitli akü markaları da stoklarımızda mevcut olup acil ihtiyacınız durumunda değişimi hemen yapılabilmektedir.

Müşteri ihtiyaçlarına uyarlanabilen süreçler ve sözleşmeler
Seçilebilen hizmet paketlerine göre birçok avantaj siz değerli müşterilerimize sunulmaktadır. Paketlerimiz, 5/9 veya 7/24 parçalı parçasız ve min. SLA(Service Level Agreement) sürelerine göre seçilebilmektedir. Ayrıca periyodik bakım çeşitleri ve adetleri süreçlere eklenebilmektedir.

Bu hizmetlere ilave olarak mevcut UPS sistemlerinizin değiştirilmesi, çalışma koşullarının kontrol edilmesi ve daha iyi çalışma şartlarının nasıl sağlanacağı konularında bilgilendirme yapılmaktadır. Talep edilmesi durumunda müşterilerimizin teknik personeline kullandığı sistem ile ilgili eğitimler de verilebilmektedir.

Türkiye Genelindeki Servis Noktalarımız